| Počet nahlášených stížností: | 114 |
| Z toho za letošní rok: | 5 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dnes 12.9.2025 na zastávce Poliklinika směrem Jablonec n/N ve 12:38 hodin linka 141 nezastavila a to i přes fakt, že nás celkem stalo na zastávce 12 cestujících.
Velmi by mě zajímalo z jakého důvodu řidič nezastavil i přes upozornění (mávání).
Děkuji za nápravu, aby se to již neopakovalo. A navíc této vás řídit se takto chová opakovaně v obou směrech a je velmi nepříjemný až arogantní.
Bc. Chytilová
Tel: ***
Autobus b zastávce nezastavil ani na znamení
Náprava, aby se to již neopakovalo.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů a stížnosti na zaměstnance je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.