| Počet nahlášených stížností: | 31 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dlouhodobě využívám služby Vaší společnosti na trase Liberec-Praha a zpět. S vaší společností jsem spokojená, o tom svědčí i to, že služby používám přednostně. S cestováním bývám spokojená, personál byl pro mě vždy ochotný a příjemný.
Protože jsem poslední dobou jezdila častěji, jízdenky si rezervuji one line a také někdy využiji storno, pokud se můj program změní. Vždy to bylo bez problémů až na neděli 07.09.2025. Měla jsem rezervovány 2 lístky Praha-Liberec na 22 hodinu. Protože jsem potřebovala změnit odjezd na 20:30 hod., objednala jsem si novou jízdenku s tím, že potom udělám storno. K mému velkému překvapení se mi ale v mobilu, moje cesty, nezobrazovala původní jízdenka v neprojetých, pouze jízdenka nová. Neměla jsem tedy co stornovat i když jsem měla číslo jízdenky, v žádném případě se mi to nepodařilo. Stejně tak se mi nezobrazily jízdenky z toho dne jako projeté. Volala jsem na vaši info linku, kde se mi pán snažil vysvětlit, že nejdříve mám jízdenku stornovat, potom se mi ukáže ta pozdější. To už jsem byla v autobusu a po několika marných pokusech jsem to vzdala, opravdu mi to zrovna nezpříjemnilo večer. Protože denně používám mobil, počítač, jízdenky rezervuji one line, nechápu to a myslím, že někde byla chyba a také pán na vaší lince měl možnost mi pomoci tím, že jízdenku mohl stornovat sám.
Snažila jsem se vás také osobně navštívit v Liberci, ale po vašem stěhování do Pražské ulice, jsem také nebyla úspěšná.
Chtěla bych vás tedy požádat o zvážení situace a vrácení peněz v hodnotě 98,-Kč.
Předem děkuji za pochopení, Eva Hanušová, e-mail-***
Storno jízdenky one line
vrácení peněz v hodnotě 98 Kč
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud společnost deklaruje, že je před odjezdem možné odstoupit od smlouvy a jízdenky stornovat a tato služba je nedostupná, pak je společnost spotřebiteli povinna uhradit tím vzniklou újmu.
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Stížnost či reklamaci je možné směřovat i přímo ke společnosti STUDENT AGENCY k.s. na e-mail: reditel@studentagency.cz.
Další kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.studentagency.cz/kontakty/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu
vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti,
jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní
lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských
sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese
www.adr.coi.cz .