Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 556)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#83246Duplicitní platba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2025, před 2 měsíci

Dalibor Vavra

Znění stížnosti

Dne 12.9.2025 doslov v prodejně penny v Lipníku nad Bečvou k duplicitni platbě z účtu


Produkt

Nákup potravin


Požadované řešení

Vraceni platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2025 16:30, před 2 měsíci

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže byla z účtu stržena vyšší částka, než kterou spotřebitel měl za zboží zaplatil, je možné platbu reklamovat. K reklamaci doporučujeme přiložit výpis z účtu, který potvrdí duplicitní platbu a účtenku, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenou pouze za zboží, které si spotřebitel koupil. Druhou platbu, která neodpovídá žádnému protiplnění ze strany společnosti, je povinna společnost vydat. V opačném případě se z její strany jedná o zadržování peněžních prostředků bez právního důvodu, tedy o tzv. bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 10:41, před 27 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.