Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1253
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1253)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#83250Nedodané zboží na adresu, způsobená škoda

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2025, před 2 měsíci

gg pol

Znění stížnosti

TEMU 30.08.25
ID Onjednávky :
***
Zásilka objednaná k zaslání na trvalou adresu.

Zásilka přes PPL : **

Zásilka nebyla dodána !!
Ale byla uložena 08.09.25 v někde na km vzdálené vesnici a nemám žádnou možnost si ji vyzvednout !!
Nemám mobilitu !
Škoda činí 827.0 KČ

Přes telefon na 225331500 naprosto nemožné s PPL věc řešit, dogmatický a neúnosný přístup který nic neřeší a na email info@ppl.cz automatické potvzení prijmu a žádné řešení !

Žádám aby zásilka byla PPL dodána na trvalou adresu uvedenou v objednávce zboží.


Produkt

TEMU 30.08.25, ID Onjednávky : ***


Požadované řešení

Žádám aby zásilka byla PPL dodána na trvalou adresu uvedenou v objednávce zboží.
Příjemce je STÁLE přítomen a telefon byl taktéž sdělen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 09:15, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Na základě obchodních podmínek bodu 6.3 platí, že "v případě nemožnosti dodat Zásilku na určené Výdejní místo, PPL doručí Zásilku na jiné možné Výdejní místo."

Domníváme se, že doručení na výdejní místo, které spotřebitel nyní požaduje, by mělo být možné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:17, před 19 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.