| Počet nahlášených stížností: | 1253 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 5 |
66%
34%
TEMU 30.08.25
ID Onjednávky :
***
Zásilka objednaná k zaslání na trvalou adresu.
Zásilka přes PPL : **
Zásilka nebyla dodána !!
Ale byla uložena 08.09.25 v někde na km vzdálené vesnici a nemám žádnou možnost si ji vyzvednout !!
Nemám mobilitu !
Škoda činí 827.0 KČ
Přes telefon na 225331500 naprosto nemožné s PPL věc řešit, dogmatický a neúnosný přístup který nic neřeší a na email info@ppl.cz automatické potvzení prijmu a žádné řešení !
Žádám aby zásilka byla PPL dodána na trvalou adresu uvedenou v objednávce zboží.
TEMU 30.08.25, ID Onjednávky : ***
Žádám aby zásilka byla PPL dodána na trvalou adresu uvedenou v objednávce zboží.
Příjemce je STÁLE přítomen a telefon byl taktéž sdělen.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Na základě obchodních podmínek bodu 6.3 platí, že "v případě nemožnosti dodat Zásilku na určené Výdejní místo, PPL doručí Zásilku na jiné možné Výdejní místo."
Domníváme se, že doručení na výdejní místo, které spotřebitel nyní požaduje, by mělo být možné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.