| Počet nahlášených stížností: | 95 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
chtěla bych upozornit na pravidelné zpoždění trolejbusu 36 ze zastávky Klusáčkova směr Komín.
Zpoždění je vždy několik minut a je to velice nepříjemné, místo 14 minut jezdíme až 20- 25 minut především mezi 7:00 - 9:00. Dá se s tím něco udělat? Pomohl by i nekloubový trolejbus a vyšší frekvence. Proč vyvěšovat jízdní řády?
Děkuji za odpověď a s pozdravem,
Jílková
Menší autobus a vyšší frekvence.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.