Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 95)

#83251Pravidelné zpoždění trolejbusu 36 až o 10 minut ze zastávky Klusáčkova směr Olbrachtovo náměstí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2025, před 2 měsíci

Ilona Jílková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych upozornit na pravidelné zpoždění trolejbusu 36 ze zastávky Klusáčkova směr Komín.
Zpoždění je vždy několik minut a je to velice nepříjemné, místo 14 minut jezdíme až 20- 25 minut především mezi 7:00 - 9:00. Dá se s tím něco udělat? Pomohl by i nekloubový trolejbus a vyšší frekvence. Proč vyvěšovat jízdní řády?
Děkuji za odpověď a s pozdravem,
Jílková


Požadované řešení

Menší autobus a vyšší frekvence.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2025 16:08, před 2 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 10:37, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 14:32, před 5 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.