| Počet nahlášených stížností: | 6 |
| Z toho za letošní rok: | 3 |
| Stále v řešení: | 1 |
Můj účet na Instagramu byl nejprve odcizen neznámou osobou. Po provedení kroků k obnovení přístupu se mi podařilo účet získat zpět. Krátce poté mi však přišlo upozornění, že porušuji pravidla komunity tím, že si zakládám nový účet nebo obcházím omezení. Následně byl můj účet zcela zablokován.
Ráda bych zdůraznila, že jsem si nevytvořila žádný nový účet ani se nepokoušela obcházet omezení. Jediné, co jsem udělala, bylo, že jsem se snažila získat zpět svůj původní účet po jeho odcizení. Domnívám se proto, že šlo o omyl při vyhodnocení aktivity na mém účtu.
Žádám tímto o přezkoumání blokace a obnovení mého účtu. V případě potřeby mohu doložit doplňující informace nebo ověřit svoji totožnost.
Děkuji za zvážení mé žádosti.
S pozdravem,
***
Požaduji, aby byl můj účet na Instagramu znovu aktivován a abych měla možnost ho plně využívat. Zároveň žádám o prověření, že k blokaci došlo omylem, protože jsem si žádný nový účet nezakládala ani se nepokoušela obcházet pravidla.
V případě potřeby jsem připravena ověřit svoji totožnost a poskytnout další informace, aby bylo možné jednoznačně potvrdit, že jsem oprávněnou uživatelkou účtu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle podmínek používání služby může společnost v určitých případech zablokovat účet uživatele. V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, z jakého důvodu k zablokování došlo.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Irsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.