| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
Ponorné kalové čerpadlo jsem koupil v internetovém obchodu cenyBozi.cz 9.12.2024. V příloze jsem popsal závadu čerpadla ( čerpadlo čerpá cca 2 minuty a potom přestane čerpat vodu, po vypnutí a z novu zapnutí, zase čerpá cca 2 minuty ).
1.9.2025
Dobrý den,
reklamuji Ponorné kalové čerpadlo ProfiQuick. Vyplněná reklamace je v příloze.
Žádám výměnu za funkční čerpadlo.
S pozdravem
Č.Doležálek
***
Nedostal jsem odpověď, tak jsem 8.9.2025 reklamaci opakoval.
Dobrý den,
1.9.2025 jsem vám posílal reklamaci na ponorné kalové čerpadlo ProfiQuick( Objednávka č.: *** a faktura č.: *** ) a do dnešního dne jsem nedostal odpověď. S takovým přístupem jsem se u prodejce ještě nesetkal.
Byl bych rád aby jste se mi ozvali, jinak se obrátím na ČOI a tisk.
S pozdravem
Čestmír Doležálek
Do dnešního dne žádná odpověď.Telefon: +*** nikdo nezvedá.
Odvodňovací sada - Ponorné kalové čerpadlo ProfiQuick kabel 10m, model: MS-6008 QDX, No.202405 ostatní v příloze
Chci výměnu za funkční čerpadlo.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Na internetových stránkách dané společnosti jsme dohledali další e-mail, na kterém je danou společnost možné kontaktovat : ahoj@cenybozi.cz.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Vignette & Visa B.V., Oudenoord 285b, 3513 EP, Utrecht, Nizozemí. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz .