Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:392
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 392)

#83271Vlak vůbec nepřijel, drzý pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2025, před 3 měsíci

Martin Havelka

Znění stížnosti

Včera jsem měl jet brzkým ranním vlakem Rj,abych stihl obchodní schůzku v Praze. Vlak však na zastávku Stodolni vůbec nedojel,nikdo nám nic nahlásil, paní na pokladně nic nevěděla. Tato situace se s RJ už jednou stala,proto jsem i teď dojel s ČD na hlavní nádraží, kde však tentokrát žádný Rj nečekal. Musel jsem si koupit lístek na pozdější Vlak ČD. V Praze mi pracovník RJ na mou narážku, že ČD v případě mimořádných událostí poskytují náhradní busy a hlavně pracovníky, kteří vysvětlí cestujícím,co se děje a co mají dělat, odpověděl, ať příště jedu s ČD... pan má štěstí, že jsem klidné povahy


Produkt

Ranní vlak 7:39 Stodolni-Praha


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, proplatit jízdenku ČD, zmeškanou schůzku mi těžko nahradite..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 10:58, před 2 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

K vrácení peněz:
Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit spotřebiteli finanční prostředky, je povinen tak učinit. V opačném případě by zadržoval peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu a jednalo by se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:27, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 10:21, před 3 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.