| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Na stránce Výpiszregistru.cz sem si podal žádost o výpis, který mám obdržet až po závazné platbě. Jelikož šlo o špatný registr , žádost jsem přes email stornoval, taktéž jsem psal přes formulář na stránce o stornování a to několikrát během 14 dní, kdy mám možnost odstoupit od smlouvy. Podotknul bych že jsem žádný výpis neobdržel, z uvedené stránky mě nikdo k dnešnímu dni nekontaktoval ( uvádí že se ozvou co nejdříve ) . Nikdo tedy na mou žádost nereaguje, ani není možné provozovatelé tel. kontaktovat , nebo mu napsat přímo email. Do emailu mi od té doby neustále chodí výzvy k úhradě 220 Kč + úroky z prodlení + zanesení mě do registru. Celé to na mě působí jako jeden podvod.
Jde o výpis z registru .
Uznání storna, které jsem provedl ihned po odeslání žádosti.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dokud nebylo objednané plnění dodáno, měl by mít spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Spotřebitel by rovněž mohl odstoupit rovněž v případě, že společnost bude s plněním v prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Adresa: Příkop 843/4, Zábrdovice, 602 00 Brno. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.