Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem uživatelem seznamky již déle než 1 rok, VIP kredit k využívání všech služeb si platím převodem nebo složenkou vždy 999,-Kč na tři měsíce. Služba fungovala s drobnými chybami až do 16.10.2015, kdy mi vypršel kredit. Nový kredit mi začal platit až 19.10.2015, avšak od té doby se mi již nepodařilo úspěšně odeslat ani jedinou zprávu, což lze snadno zjistit prostudováním seznamů přijatých a odeslaných zpráv. Systém tedy nyní přijímá pouze takové zprávy, které nejsou odpovědí na mnou odesílané zprávy. Můj kredit je tedy již téměř 1 měsíc mařen bez poskytnuté služby.
Závadu jsem opakovaně ohlásil na technickou pomoc portálu, ale vždy jsem byl odbyt se zdůvodněním, že nemohou žádnou uživatelku nutit, aby mne neignorovala a odepsala mi. Právě toto zdůvodnění je v příkrém rozporu s údaji v seznamech přijatých a odeslaných zpráv. Dle provozovatele je tedy vše v pořádku.
Nabídl jsem technické pomoci vstřícnou ruku v podobě přihlašovacích údajů k mému profilu a dokonce moje telefonní číslo, aby bylo možno operativněji závadu řešit, ale provozovatel mnou nabízené pomoci nevyužil. Stále trvá na svém, že je vše v pořádku.
Provozovatel by měl věnovat větší pozornost kontrole softwaru zvláště s ohledem na mnou uváděné argumenty a měl by si uvědomit, že pokud si stěžuji opakovaně, tak k tomu mám jistě závažný důvod.
Kdyby mne pracovník technické pomoci kontaktoval telefonem, určitě bych ho přesvědčil, že se jedná o fatální nedorozumění.
|
Tweet |