Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3281
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 3281)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 31 hodnocení od spotřebitelů help

#83284Objednaná služba balík do ruky která nebyla splněná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2025, před 2 měsíci

Zdeňka Vosláčková

Znění stížnosti

15.09. jsem objednávala zboží na zooshopik s vybranou dopravou přes balíkovnu - doručení do rukou. Nepřišla žádná informace o předběžném doručovacím termínu, myslela jsem, že jako u každých normálních doručovacích služeb mi 12kg balík doručí do ruky s tím, že budu dopředu vědět kdy, abych balík nemusela odmítat.

Bohužel, včera v 9:12 hodin ráno došla SMS, že balík budou doručovat v 9:20-11:20h.

Ihned jsem volala kurýrce, jestli může balík doručit odpoledne nebo druhý den, protože bylo úterý a já pochopitelně byla v práci. Poslala mě do háje, že mi balík dá do boxu a zavěsila.

Asi 1km od bydliště mám alza box, kam se klidně balík vejít mohl, ale kurýrka ho nechala o další kilometr dál v neznámém alza boxu s uložením do zítra.

Na podpoře mi nepomohli, prý 2km od baráku splňuje jejich přepravní podmínky, uznala, že je chyba, že mi nemohli vyhovět a prakticky mě poslala do háje.

Já se ptám - proč si zaplatím službu do rukou a pak se musím stejně vláčet pro 12kg balík s krmivem do boxu, který ani není na mapách? Nikdo mi nenabídl kompenzaci, nic.


Požadované řešení

Chci nějakou kompenzaci, alespoň vrácení poštovného, protože si pro balík stejně musím dojít a balík odvézt autobusem až domů. Jsem naštvaná a chování ze strany balíkovny, počínající u kurýrky, bylo neprofesionální a hrubé. Nic moc jiného požadovat nemohu, tak alespoň poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 14:20, před měsícem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.