Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 24 |
Dobrý den. Již 12x strženo 99,-Kč od společnosti Playtheque.
Nic neobjednáno ani nepoužíváno.
Prosím o vrácení 12x99,-Kč a zrušení
|
Tweet |
Pokud jsou stěžovateli strhávány peníze a on netuší za co, existuje jednoduchá rada, jak službu zrušit okamžitě. Nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.
V tomto případě je možné o zrušení požádat i skrze internetové stránky (zde: https://cz.playtheque.com/unsubscription?gclid=Cj0KCQjw7PCjBhDwARIsANo7CgkCCRWLbTr9-pHGUdYhgQiDrpkQDQmDYjKKwUUyIo7HlOYvmKl7RJkaAsK7EALw_wcB).
Více informací lze nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz
Dobrý den,
Je nám líto, že naše služba nesplnila Vaše očekávání.
Aby se uživatelé mohli přihlásit k odběru naší služby, je nutné zadat své telefonní číslo na registrační stránce. Následně obdrží SMS s informací o ceně služby a svou objednávku potvrdí odpovědí „ANO“ na tuto zprávu. Technicky vzato neexistuje jiný způsob, jak předplatné aktivovat. Cena služby i způsoby zrušení předplatného jsou uvedeny při registraci a také v každé týdenní SMS.
Pokud se domníváte, že Vaše předplatné aktivoval někdo jiný, kdo měl přístup k Vašemu telefonu, náš tým podpory Vám může poskytnout aktivační údaje (záznamy SMS, IP adresu, user agent, reklamu, na kterou uživatel klikl atd.).
Pokud narazíte na potíže se zrušením předplatného pomocí SMS, můžete tak učinit také online na adrese https://unsubscribe-online.com (v nabídce vyberte češtinu).
V případě, že si přejete požádat o vrácení zaplacených poplatků, kontaktujte prosím náš tým podpory e-mailem na adrese cz@e-help.cc
S pozdravem
Tým zákaznické podpory