| Počet nahlášených stížností: | 3281 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Nedostala jsem sms zprávu o vyzvednutí zásilek a lživé informace při rozkliknutí zásilek, že byla zaslána sms (doložím historii sms Balíkovny, kterou uchovávám), jedná se o 2 x balíček s číslem: *** kde jsem z Prahy a i uvedené údaje a pošlete je někde kde byly podány a neinformujete sms zprávou!!!!!!!Proč lžete, že jste nějakou sms posílali, když se to nezákládá na pravdě. Okamžitě žádám o doručení na místa určení, kde 100% vždy balíky po obdržení vyzvedávám ale když nemám info, tak je tohle od Vás sprostota. Ani od jedhono balíku nemám info o sms zprávě, tak nemohly být vyzvednuty!!!Žádám o obratem řešení situace.
pochybení ze strany ČP - Balíkovna, která neposlala sms ohledně vyzvednutí balíku
navrácení balíku s čísly *** do Balíkovny, kde měly být doručeny - Praha 5 AlzaBox ČSOB, Balíkovna-box, Radlická 333/150, Radlice, 15000 Praha 5
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.