Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1253
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1253)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#83306doručení mimo domov na výdejní místo

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2025, před 2 měsíci

Kateřina Pardubická

Znění stížnosti

Měla jsem uhrazeno výdejní místo u bydliště a zřejmě bylo obsazenou a spoléhala jsem že zásilka bude uložena do nejbližšího výdejního místa či úložního boxu v místě mého bydliště ale to se nestalo. Kurýr mi zásilku hodil několik kilometrů vzdáleného od mého bydliště. Jsem po úrazu a musela požádat známého o vyzvednutí (nemám auto a jsem nepohyblivá momentálně) a zásilku si hodit kde chce, je absurdní. V životě Vaše služby a žádám o náhradu!


Produkt

doručení na absurdní náhradní výdejní místo balíku č. ***


Požadované řešení

Náhrada škody a úhrada mého zaplaceného doručení (kde se nekonalo) a úhrada cesty/nafty známému, kde musel jet autem a balík vyzvednout. Jsem po úraze menisku a doteď bych se několik kilometrů vzdáleného výdejního místo co jste si Vy určili nedostala. Absolutně absurdní výdejní místo!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 12:44, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Na základě obchodních podmínek bodu 6.3 platí, že "v případě nemožnosti dodat Zásilku na určené Výdejní místo, PPL doručí Zásilku na jiné možné Výdejní místo."

Domníváme se, že doručení na výdejní místo, které spotřebitel nyní požaduje, by mělo být možné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:52, před 19 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.