| Počet nahlášených stížností: | 1253 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 5 |
66%
34%
Měla jsem uhrazeno výdejní místo u bydliště a zřejmě bylo obsazenou a spoléhala jsem že zásilka bude uložena do nejbližšího výdejního místa či úložního boxu v místě mého bydliště ale to se nestalo. Kurýr mi zásilku hodil několik kilometrů vzdáleného od mého bydliště. Jsem po úrazu a musela požádat známého o vyzvednutí (nemám auto a jsem nepohyblivá momentálně) a zásilku si hodit kde chce, je absurdní. V životě Vaše služby a žádám o náhradu!
doručení na absurdní náhradní výdejní místo balíku č. ***
Náhrada škody a úhrada mého zaplaceného doručení (kde se nekonalo) a úhrada cesty/nafty známému, kde musel jet autem a balík vyzvednout. Jsem po úraze menisku a doteď bych se několik kilometrů vzdáleného výdejního místo co jste si Vy určili nedostala. Absolutně absurdní výdejní místo!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Na základě obchodních podmínek bodu 6.3 platí, že "v případě nemožnosti dodat Zásilku na určené Výdejní místo, PPL doručí Zásilku na jiné možné Výdejní místo."
Domníváme se, že doručení na výdejní místo, které spotřebitel nyní požaduje, by mělo být možné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.