| Počet nahlášených stížností: | 38 |
| Z toho za letošní rok: | 12 |
| Stále v řešení: | 1 |
Jela jsem 17.9.2025 z Hranečníka do Havířova autobusem číslo 442, řidič během jízdy část cesty agresívně najížděl na auto před sebou (malý stříbrný Seat), nadával, a co bylo podle mne velmi nebezpečné, psal celou cestu zprávy SMS. Může být pro cestující i provoz na cestách nebezpečný. Spoj dojel k Radnici v Havířově v 17 hodin.Podle toho by šlo najít dotyčného řidiče autobusu, nevím v kolik měl odjezd z Hranečníka.
Kromě čísla spoje (442) bylo nahoře vpravo z boku autobusu vidět č.222.
Poučit řidiče jak má jezdiz ohleduplně a věnovat se jízdě, ne osobní komunikaci telefonem (psaní SMS).
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud má spotřebitel podezření na nedodržování silničních předpisů, může se obrátit na Policii České republiky.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.