Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 38)

#83310Řidič jel agresivně a celou cestu za jízdy psal sms zprávy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2025, před 3 měsíci

Mária Chalupová

Znění stížnosti

Jela jsem 17.9.2025 z Hranečníka do Havířova autobusem číslo 442, řidič během jízdy část cesty agresívně najížděl na auto před sebou (malý stříbrný Seat), nadával, a co bylo podle mne velmi nebezpečné, psal celou cestu zprávy SMS. Může být pro cestující i provoz na cestách nebezpečný. Spoj dojel k Radnici v Havířově v 17 hodin.Podle toho by šlo najít dotyčného řidiče autobusu, nevím v kolik měl odjezd z Hranečníka.


Produkt

Kromě čísla spoje (442) bylo nahoře vpravo z boku autobusu vidět č.222.


Požadované řešení

Poučit řidiče jak má jezdiz ohleduplně a věnovat se jízdě, ne osobní komunikaci telefonem (psaní SMS).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 13:58, před 2 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud má spotřebitel podezření na nedodržování silničních předpisů, může se obrátit na Policii České republiky.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:58, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 13:56, před 3 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.