Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 51)

#83326Vadné doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2025, před 3 měsíci

Kristian Kmonicek

Znění stížnosti

Objednal jsem si 20 mc nuggets, obdržel jsem pouze 8 studených mc nuggets. Podpora reaguje záměrně pomalu a nenabizí kompenzaci za službu a z větší půlky nedoručenou objednávku. Nabizi pouze vraceni penez za 11 mcnuggets, a to nedává smysl.

Současně, pokud podpora se po 10 minutách rozhodne reagovat, tak je z konverzace zřejmé, že si mě pouze dobírají.

Není to poprvé, co jsem takto nespokojen s jejich službou při chybě na jejich straně. Naposled mi taky nebylo vyhoveno, ackoliv mi vubec nebyla objednavka ani dorucěna. Nyni sice byla, ale absolutne nedostatečně (studených 40% z objednaného produktu)


Produkt

Místo 20 teplych mcnuget, 8 studených


Požadované řešení

Plná refundace a omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 15:35, před 3 měsíci

Pokud bylo poskytnuto plnění, které neodpovídá objednávce, je možné zboží reklamovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o potraviny, je potřeba reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu.

Společnost BoltFood se v bodě 5 svých obchodních podmínek (https://bolt.eu/cs-cz/legal/tnc-clients/?category=delivery) zavazuje, že stížnosti ohledně objednaného zboží je možné směřovat i skrze formulář na jejich webových stránkách a v případě, že uzná oprávněnost stížnosti se pokusí zprostředkovat smírné řešení mezi spotřebitelem a prodejcem. Případně může i navrátit spotřebiteli peníze. Stížnost skrze platformu BoltFood je potřeba podat do 1 měsíce od poskytnutí plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:56, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 15:05, před 12 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.