| Počet nahlášených stížností: | 13 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
#83331Zaren neomus- neobjednana zasilka
Dobrý den,18.9.2025 mi přišla zpráva, zeje mi doručování zásilka na dobírku 9900,- Kč od firmy Zaren neomus. Vzhledem k tomu,že jsem si velmi dobře vědom,že jsem si nic u této firmy neobjevil. SMS jsem přehodil do spamu. Následně jsem zjistil, že mi volá neznáme číslo na nějž jsem nereagoval. Později přišla SMS od kurýr one alegro,že mi vezl zásilku a tu uložil v úložný Wedo.
Prosím o radu jak dále postupovat ,nic jsem si neobjevil a nechci platit za něco co nechci.
Děkuji za zprávu a přeji krásný den.
***
Zásilka c.**
Musím si nevyžádané zboží převzít a tudíž zaplatit dobirku
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Apelujeme na spotřebitele, pokud si zboží neobjednal, aby společnosti nic neplatil a zboží nepřebíral.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Za společnost Zaren-Noemus, s.r.o. se touto cestou panu Rudlovi ještě jednou omlouváme za vzniklé nedorozumění. Se autorem stížnosti jsme se telefonicky spojili a celou věc jsme si vysvětlili. Bohužel zde došlo k chybnému zadání telefonního čísla při zadávání dat pro kurýrní službu, což způsobilo že zpráva o doručování zásilky byla chybně doručena na jiné telefonní číslo.
Panu Rudlovi se tímto ještě jednou upřímně omlouváme za způsobené nepohodlí.
Ing. Martin Látal, MBA
výkonný ředitel
Zaren-Noemus, s.r.o.
Dobrý den, děkuji dtestu za vstřícné a účinné jednání. Dnes ráno se společnost omluvila a doufám, že už se další opakování neuskuteční. Sice zdůvodnění nevěřím,ale doufám, že je to ukončené.oc děkuji společnosti dTest.
Rudl
Rádi bychom se ještě vyjádřili k této i pro nás poměrně nepříjemné záležitosti. Vysvětlení, které jsme panu Rudlovi poskytli se zakládá na pravdě a v případě zájmu pana Rudla jsme připraveni vše řádně doložit, včetně případného vyjádření kurýrní společnosti, která doručení zásilky realizovala. Vzhledem k tomu, že se jednalo opravdu o omyl, tak můžeme pana Rudla ubezpečit, že z naší strany vůči jeho osobě neevidujeme žádné nároky.
Pana Rudla budeme ještě kontaktovat e-mailem a vše řádně vysvětlíme.
Ing. Martin Látal, MBA, výkonný ředitel, Zaren-Noemus, s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Ještě jednou děkuji dtestu za rychlé řešení. Tato situace mi vzala týden života. Děkuji vám mnohokrát Rudl
Rádi bychom se ještě vyjádřili k této i pro nás poměrně nepříjemné záležitosti. Vysvětlení, které jsme panu Rudlovi poskytli se zakládá na pravdě a v případě zájmu pana Rudla jsme připraveni vše řádně doložit, včetně případného vyjádření kurýrní společnosti, která doručení zásilky realizovala. Vzhledem k tomu, že se jednalo opravdu o omyl, tak můžeme pana Rudla ubezpečit, že z naší strany vůči jeho osobě neevidujeme žádné nároky.
Pana Rudla budeme ještě kontaktovat e-mailem a vše řádně vysvětlíme.
Ing. Martin Látal, MBA, výkonný ředitel, Zaren-Noemus, s.r.o.
Vyjádření dTestu k uzavření případu
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.