Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 95)

#83334Chování řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2025, před 2 měsíci

Andrea Kolomazniková

Znění stížnosti

Dcera 11.let, která nastupovala do autobusu na zastávce 78 Olympie - Decathlon směr Líšeň ve 13:30, tak řidič ji skřípl hlavu do předních dveří při nastupování. Místo toho, aby se omluvil, tak mi řekl, že nemá mačkat tlačítko na otevření dveří venku, když dveře otvírá sám. Dcera nastupovala první, řidič nesledoval jak nastupuje, koukal do zpětného zrcátka, jestli nic nejede, aby mohl vyjet ze zastávky. Hned jak se dveře otevřely, tak jsme chtěly nastoupit, ale dveře se hned zavřely a skříply dceru. samozřejmě jsem to s řidičem řešila, ale stačilo se omluvit a né to svést na moji dceru. Nebo opravit dveře, vůbec nebylo žádné světelné nebo zvukové znamení o zavírání dveří. To bylo přelepeno nějakou páskou, takže vůbec nefungovalo.


Produkt

Autobus 78 (č. 2016) nástup Olympie - Decathlon, kde se to stalo a směr Líšeň


Požadované řešení

Stačilo od řidiče omluva a né to svádět na dceru, že zmáčkla tlačítko otevření dveří. Myslím, že tímto tlačítkem se dveře nezabírají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 14:49, před 2 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud by se prokázalo, že řidič porušil svou povinnost a poškodil spotřebiteli věci přivřené ve dveřích, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody.

Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 11:01, před 29 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.