| Počet nahlášených stížností: | 95 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 4 |
Dcera 11.let, která nastupovala do autobusu na zastávce 78 Olympie - Decathlon směr Líšeň ve 13:30, tak řidič ji skřípl hlavu do předních dveří při nastupování. Místo toho, aby se omluvil, tak mi řekl, že nemá mačkat tlačítko na otevření dveří venku, když dveře otvírá sám. Dcera nastupovala první, řidič nesledoval jak nastupuje, koukal do zpětného zrcátka, jestli nic nejede, aby mohl vyjet ze zastávky. Hned jak se dveře otevřely, tak jsme chtěly nastoupit, ale dveře se hned zavřely a skříply dceru. samozřejmě jsem to s řidičem řešila, ale stačilo se omluvit a né to svést na moji dceru. Nebo opravit dveře, vůbec nebylo žádné světelné nebo zvukové znamení o zavírání dveří. To bylo přelepeno nějakou páskou, takže vůbec nefungovalo.
Autobus 78 (č. 2016) nástup Olympie - Decathlon, kde se to stalo a směr Líšeň
Stačilo od řidiče omluva a né to svádět na dceru, že zmáčkla tlačítko otevření dveří. Myslím, že tímto tlačítkem se dveře nezabírají.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud by se prokázalo, že řidič porušil svou povinnost a poškodil spotřebiteli věci přivřené ve dveřích, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody.
Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.