Společnost


Air Bank a.s.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 11)

#83341Zablokované příchozí peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2025, před 3 měsíci

Marcela Lamacova

Znění stížnosti

Držíte mi neoprávněně příchozí peníze na jmeno ***


Požadované řešení

Hned je vrátit na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 16:28, před 2 měsíci

Banka má ze zákona povinnost některé platby prověřovat a v případě podezřelých transakcí může peníze zablokovat. Pokud by ale banka blokovala peníze neoprávněně, je možné, že se bude jednat o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Doporučuje spotřebiteli kontaktovat s žádostí o odůvodnění blokování transakce přímo banku. Pokud by banka nedokázala zadržení finančních prostředků odůvodnit nebo je nevrátila majiteli účtu, pak je možné se obrátit na Finanční arbitr, více informací naleznete na webových stránkách https://finarbitr.cz/cs/financni-arbitr/zakladni-informace.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 11:23, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 15:28, před 4 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.