Společnost


HK EXCELLENT E-COMMERCE LIMITED

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:38
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 65)

#83342Podvodné zasílání neobjednaného zboží přes Balíkovnu na dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2025, před 3 měsíci

Ivo Mattern

Znění stížnosti

Balík ***
od Pactic HK BUNDE E-COMMERCE LIMITED (další údaje o společnosti neznámé)
doručováno dne 22.9.2025
Dobírka 1200 Kč
Zásilka přijata do přepravy v: Depo Brno 71
Zboží neobjednáno, podvodné zasílání
Na webu dohledáno mnoho informací k této problematice (jedná se o podvodníky).
Balík jsem nepřevzal, ale tímto upozorňuji na podvodné jednání.


Produkt

Nic neobjednáno


Požadované řešení

Podání podnětu na Policii ČR?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 15:56, před 3 měsíci

Na základě informací poskytnutých spotřebitelem máme za to, že se jedná o společnost HK EXCELLENT E-COMMERCE LIMITED, proto jsme stížnost na ni přeřadili.

Nejsme si jisti, zda se v případě společnosti HK EXCELLENT E-COMMERCE LIMITED skutečně jedná o prodávajícího.

Spotřebitel uvedl, že dané zboží nepřevzal, nicméně skrze stížnost chce upozornit další spotřebitele na chování dané společnosti.

K neobjednanému plnění:
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Spotřebitelům doporučujeme, aby si před převzetím zboží a zaplacením dobírky vždy zkontrolovali, zda objednávku na dané zboží skutečně učinili.

Pokud by se jednalo o subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Jestliže by se jednalo o zahraniční podnikatelský subjekt sídlící mimo EU, nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 11:27, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 15:33, před 11 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.