| Počet nahlášených stížností: | 107 |
| Z toho za letošní rok: | 22 |
| Stále v řešení: | 3 |
Dne 24.9.2025 v 16:31 v Horoměřicích V lipách autobus projel ani nezastavil . Přes to že měl minutu zpoždění a byla jsem viditelně videt jak stojím na zastávce a čekám na autobus . Autobus projel ani nezastavil .
Autobus 356 směr Bořislavka, v 16:31
Dostat slevu na jízdné
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.