| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 21 |
| Stále v řešení: | 4 |
Dne 24.9.2025 v 16:31 v Horoměřicích V lipách autobus projel ani nezastavil . Přes to že měl minutu zpoždění a byla jsem viditelně videt jak stojím na zastávce a čekám na autobus . Autobus projel ani nezastavil .
Autobus 356 směr Bořislavka, v 16:31
Dostat slevu na jízdné
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.