Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 106)

#83387Autobus projel zastávku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2025, před měsícem

Barbora Beránková

Znění stížnosti

Dne 24.9.2025 v 16:31 v Horoměřicích V lipách autobus projel ani nezastavil . Přes to že měl minutu zpoždění a byla jsem viditelně videt jak stojím na zastávce a čekám na autobus . Autobus projel ani nezastavil .


Produkt

Autobus 356 směr Bořislavka, v 16:31


Požadované řešení

Dostat slevu na jízdné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2025 12:46, před měsícem

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 12:08, před 23 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.