| Počet nahlášených stížností: | 192 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 0 |
50%
50%
Dobrý den,24.9 jsem nakupovala v hypermarketu Znojemská,Třebíč a nebyly mi přičteny kredity.Jedná se o zavináč (+3) vše bylo aktivivané a na učtence je 0.Děkuji a prosím o přičtení.
Přičtení kreditů.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud se společnost zavázala, že za nákup bude přičítat kredity, přičítat by je měla. Úpravu přičítání kreditů je možné najít v bodě 5 obchodních podmínek věrnostního programu a mobilní aplikace Můj Albert, Dostupné zde: https://www.albert.cz/vseobecne-obchodni-podminky-muj-albert.
Podle bodu 5.2 těchto obchodních podmínek pro získání věrnostních kreditů musí uživatel předložit čárový kód karty zobrazený na obrazovce svého mobilního telefonu, a to vždy před započetím příslušné pokladní operace. Podle bodu 5.3 si pak provozovatel vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí kreditů za nákup, zejména v případě, že uživatel při nákupu nepředložil čárový kód karty z aplikace Můj Albert, nebo pokud využívá k získání věrnostních kreditů nákupů třetích osob.
V případě, že spotřebitel všechny tyto podmínky splnil, pak by mu kredity za nákup poskytnuty být měly. Doporučujeme tento požadavek směřovat přímo společnosti Albert prostřednictvím zákaznické linky 800 402 402, nebo posláním e-mailu na adresu info@albert.cz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.