Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:192
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 192)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 2 hodnocení od spotřebitelů help

#83390KREDITY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2025, před 3 měsíci

Michaela Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,24.9 jsem nakupovala v hypermarketu Znojemská,Třebíč a nebyly mi přičteny kredity.Jedná se o zavináč (+3) vše bylo aktivivané a na učtence je 0.Děkuji a prosím o přičtení.


Požadované řešení

Přičtení kreditů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2025 15:06, před 3 měsíci

Pokud se společnost zavázala, že za nákup bude přičítat kredity, přičítat by je měla. Úpravu přičítání kreditů je možné najít v bodě 5 obchodních podmínek věrnostního programu a mobilní aplikace Můj Albert, Dostupné zde: https://www.albert.cz/vseobecne-obchodni-podminky-muj-albert.

Podle bodu 5.2 těchto obchodních podmínek pro získání věrnostních kreditů musí uživatel předložit čárový kód karty zobrazený na obrazovce svého mobilního telefonu, a to vždy před započetím příslušné pokladní operace. Podle bodu 5.3 si pak provozovatel vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí kreditů za nákup, zejména v případě, že uživatel při nákupu nepředložil čárový kód karty z aplikace Můj Albert, nebo pokud využívá k získání věrnostních kreditů nákupů třetích osob.

V případě, že spotřebitel všechny tyto podmínky splnil, pak by mu kredity za nákup poskytnuty být měly. Doporučujeme tento požadavek směřovat přímo společnosti Albert prostřednictvím zákaznické linky 800 402 402, nebo posláním e-mailu na adresu info@albert.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 12:02, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2025 22:15, před 15 dny

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.