Společnost


LUNASTAV CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

50 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 2)

#83392Nezájem ze strany firmy řešit odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2025, před měsícem

Kateřina Vávrová

Znění stížnosti

V únoru letošního jsem se společností LUNASTAV podepsala smlouvu ohledně zateplení ..."oprav dům po babičce" nikde nebyl problém podle pánů,kteří měřili domek.Do tří dnů od podepsání smlouvy jsem zaslala zálohu ve výši 15 000,16 kč. Problém nastal ,až jsem šla na úřad přihlásit k trvalému pobytu,který jsem nedostala ,neboť je budova zapsána jako jiná stavba bez e.čísla.Volala jsem na firmu Lunastav a požadovala odstoupení od smlouvy.najít řešení.Těžko se s nimi spojit telefonicky a když to někdo zvedne,požadují mé jméno,telefon a lístek s těmito údají předají p.vedoucí,která mě bude kontaktovat.Doposud se tak nestalo,vždy jsem kontaktovala firmu já.Prosím o vyřešení této situace.Vávrová


Produkt

Zateplení budovy ,program..."Oprav dům po babičce!


Požadované řešení

Žádám o odstoupení od smlouvy a vrácení zálohy ve výši 15 000,16


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2025 15:11, před měsícem

V případě že byla mezi stranami uzavřena smlouva o dílo, je povinností zhotovitele poskytnout ujednané plnění a povinností objednatele zaplatit cenu díla. Takovou smlouvu nelze v zásadě jednostranně vypovědět, ledaže by se okolnosti změnily natolik, že by od jedné strany nešlo spravedlivě požadovat plnění (podle § 1765 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník), tato strana by ale musela prokázat, že skutečnost nemohla rozumně očekávat.

Domníváme se ale, že skutečnost, že nemovitost, kterou chtěl spotřebitel opravit, není určená k bydlení, mohl a měl spotřebitel zjistit již před uzavřením smlouvy, týkající se ji.

Proto by se nabízelo zkusit se se zhotovitelem dohodnout na zrušení smlouvy, s pokud možno co nejnižším poplatkem, je ale možné, že si společnost bude chtít ponechat celou zálohu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 12:18, před 18 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2025 11:02, před 16 dny

Spotřebitel nám zaslal toto vyjádření:

Dobrý den,podala jsem již na Vaší stránku stížnost na firmu Lunastav. Nadále jsem se snažila volat na firmu....po 6ti týdnech volání jsem po rozhovoru s účetní firmy dostala zaplacenou zálohu zpět. Jsem ráda ,že se mi peníze vrátili zpět. Děkuji, Vávrová

Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.