| Počet nahlášených stížností: | 6 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den Váš přístup k zákazníkům je sprostý a velice neseriozni,odjel jsem pracovně do zahraničí na více jak 6 měsíců a dům pronajal,vy ale chcete platby ode mne i když pan zvolil jiného dodavatele,platím z účtu tedy peníze dal.Povazuji vaší firmu za největší *** na trhu.Nemáte být na co hrdi,stydte se vy ***. Kolombo Milan s pozdravem.Budete mit reklamu jakou si zasloužíte,***.
Plyn
Pustit zákazníka a nedělat zbytečný naschvály a ***
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Na základě informací poskytnutých spotřebitelem si nejme jisti, v čem přesně spor spočívá. Předpokládáme však, že původní dodavatel energií nadále účtuje platby pronajímateli, a to i přesto, že nájemce nemovitosti uzavřel smlouvu s jiným dodavatelem.
Každé odběrné místo může mít pouze jednoho dodavatele. Pokud tomu tak není, jednalo by se u jednoho z dodavatelů o bezdůvodné obohacení. V takovém případě je dodavatel povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Ke změně dodavatele by avšak nájemce měl mít souhlas pronajímatele nebo by tato možnost změny dodavatele měla být uvedena v nájemní smlouvě, aby nově uzavřená smlouva byla platná a účinná.
Spotřebitel rovněž může tuto záležitost konzultovat s advokátem alespoň v rámci jedné hodinové konzultace. Advokát věnující se energetickému právu by mohl situaci spotřebitele posoudit komplexně, sdělit svůj právní názor a navrhnout nejlepší možné řešení. Zároveň by advokát v rámci konzultace měl spotřebiteli sdělit, jestli má z finančního hlediska smysl situaci řešit s využitím jeho služeb. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://eru.gov.cz/mate-problem-s-dodavatelem-nebo-zprostredkovatelem. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://eru.gov.cz/kontakty.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.