| Počet nahlášených stížností: | 89 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 1 |
KFC - campilo bakterie, po požití jídla v řetězci v Jihlavě 14.9.2025 cca kolem 15:00 Jihlava Aventin
V objednávce byl 2* kyblík a 2* milkshake. Po 5 ti dnech příznaky otravy a byla zjištěna bakterie campylo.
Bakterie Campylobacter způsobuje onemocnění zvané kampylobakterióza, které se přenáší z infikovaných zvířat na lidi,
nejčastěji požitím nedostatečně tepelně upraveného drůbežího masa.
Vše je nahlášeno na hygienické stanici.
Píší to, že vidím, že na společností KFC nemáte žádnou páku, nikdo nereaguje,
ale nevzdávám se je to pro ostatní. Třeba se to jednou podaří.
Poslal jsem na: Státní zemědělská a potravinářská inspekce Inspektorát v Táboře,
Pokud někdo podvádí jako KFC a hazarduje s životy lidí a prodává prošlé zboží,
které je životu nebezpečné, tak patří zavřít jejich představitele a něco s tím dělat!!!!!!!!
zkažené
Omluva a kompenzace, za to, že prodávají prošlé výrobky, šidí lidi a nezáleží jim na zákaznících,
ale pouze na zisku. Tato společnost nemá v dnešní době co dělat!!!!!!!!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Zároveň je vhodné prokázat zhoršení zdravotního stavu lékařskou zprávou.
Jak již spotřebitel učinil, je také možné podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.