| Počet nahlášených stížností: | 31 |
| Z toho za letošní rok: | 3 |
| Stále v řešení: | 1 |
Reklamace ještě probíhá, ale je divné to, že v angličtině. Popsal jsem do jejich formuláře problém, odpověď přišla v angličtině. Odpověděl jsem česky, další odpověď že řeči nerozumí (nemají překladač?), tak jsem jim to poslal anglicky.
Není náhodou povinnost v této zemi psát česky, když tady podnikají?!
V krátkosti
Dobil jsem kredit 300 Kč, přišla SMS jako vždy, kredit 317 Kč, volání 1. měsíc 1 minuta - 1.5 Kč. Uskutečnil jsem 2 hovory, první tak 3 minuty, druhý max. 10 minut. Z kreditu zmizelo 106 Kč, jako kdybych volal 70 minut!
Vrátit peníze !! Omluvit se
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost je povinna poskytovat informace spotřebiteli v češtině, dle § 11 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., ochraně spotřebitele.
Daná situace se řídí primárně uzavřenou smlouvou, respektive obchodními podmínkami společnosti. Jestliže se spotřebitel domnívá, že je požadovaná platba neoprávněná, může u společnosti uplatnit reklamaci vyúčtování, jak již učinil. Reklamace by však měla být vyřizována v českém jazyce.
Dle obchodních podmínek společnosti lze reklamaci kromě písemné formy podat také na zákaznické lince 841 11 22 55 nebo prostřednictvím chatu na webové stránce Tesco Mobile či e-mailem na zaslaným adresu zakaznici@tescomobile.cz.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.