Společnost


RYANAIR DAC

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 25)

#83443Ryanair - Nevyřešená reklamace od 2.8.2025

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2025, před 3 měsíci

Milan Hrubo

Znění stížnosti

Při letu bylo poškozeno zavazadlo.
Jednalo se o let FR432 z Vídně do Tenerife. Číslo rezervace: ***.
2.8. byl podán podnět a reklamace dodnes nebyla i po 5 urgencích vyřešena.
Číslo podnětu: ***
jedná se o škodu cca 350€


Produkt

Zavazadlo - American Tourist


Požadované řešení

Náhrada resp. poukázání 350€ k nákupu nového;


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2025 10:38, před 3 měsíci

V případě, že dojde k poškození zavazadla během letecké přepravy, má cestující právo uplatnit reklamaci. Tato reklamace by měla být podána bez zbytečného odkladu po zjištění poškození, ideálně přímo na letišti po převzetí zavazadla. Letecká společnost je následně povinna reklamaci posoudit a vyřídit ve lhůtě přiměřené okolnostem případu. Nicméně přesná lhůta na vyřízení takové reklamace není přímo stanovena právními předpisy.

Pokud tomu tak není, může se spotřebitel svých práv domáhat také u dozorového orgánu - Česká obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 09:46, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.11.2025 19:01, před měsícem


Milan Hrubo

Případ se vůbec nepohnul, nadále ticho, žádná komunikace, je to frustrující.
MH

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2025 09:13, před měsícem

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2025 14:16, před 9 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.