| Počet nahlášených stížností: | 25 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 1 |
Při letu bylo poškozeno zavazadlo.
Jednalo se o let FR432 z Vídně do Tenerife. Číslo rezervace: ***.
2.8. byl podán podnět a reklamace dodnes nebyla i po 5 urgencích vyřešena.
Číslo podnětu: ***
jedná se o škodu cca 350€
Zavazadlo - American Tourist
Náhrada resp. poukázání 350€ k nákupu nového;
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že dojde k poškození zavazadla během letecké přepravy, má cestující právo uplatnit reklamaci. Tato reklamace by měla být podána bez zbytečného odkladu po zjištění poškození, ideálně přímo na letišti po převzetí zavazadla. Letecká společnost je následně povinna reklamaci posoudit a vyřídit ve lhůtě přiměřené okolnostem případu. Nicméně přesná lhůta na vyřízení takové reklamace není přímo stanovena právními předpisy.
Pokud tomu tak není, může se spotřebitel svých práv domáhat také u dozorového orgánu - Česká obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Případ se vůbec nepohnul, nadále ticho, žádná komunikace, je to frustrující.
MH
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat. V opačném případě budeme nuceni stížnost uzavřít.