Společnost


Petr Doskočil

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

11.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 17)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#83460Naprosto otřesná zkušenost, Expedo nikdy více!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2025, před 2 měsíci

Zdeněk Cacek

Znění stížnosti

Naše zkušenost s firmou Expedo je bohužel naprosto katastrofální a důrazně varuji všechny potenciální zákazníky, aby se této firmě vyhnuli obloukem. Od začátku až do konce to byla jedna velká přehlídka neprofesionality, lží a ignorace.

Objednali jsme si na jejich e-shopu novou sedačku. Už samotné doručení mělo zpoždění, což by se ještě dalo pochopit. Problémy ale začaly eskalovat v momentě, kdy nám zboží dorazilo. Připlatili jsme si nemalou částku 1000 Kč za montáž, abychom si ušetřili starosti. Kurýři, kteří sedačku přivezli, nám však suše oznámili, že ji nesmontují. Jejich výmluvy byly až komické:

"Nemáme nářadí." – Nabídl jsem jim své vlastní.

"Nemáme návod." – Nabídl jsem, že jim ho okamžitě stáhnu a vytisknu.

"Očividně na to nemáme čas." – Tímto jejich ochota definitivně skončila.

Vrcholem všeho bylo, když jsme po rozbalení zjistili, že je gauč na dvou místech roztržený. Když jsme na to upozornili dopravce, jejich reakce byla neuvěřitelná. Řekli, že se s tím už nebudou tahat zpátky do auta a ať si to vyřešíme s reklamačním oddělením. Prý nám zařídí slevu a pošlou nový díl. Samozřejmě se nic z toho nestalo. Zůstali jsme s rozbitým, nesmontovaným gaučem uprostřed obýváku.

Okamžitě jsem zahájil reklamaci přes e-mail. Komunikace s paní z reklamačního oddělení byla extrémně strohá a neochotná. Místo nabídky nového dílu nebo výměny celé sedačky, což by byla samozřejmost, nám nabídla směšnou slevu 5 %. Po několika e-mailech, ve kterých jsem trval na výměně nebo vrácení peněz, neochotně navýšila slevu na 10 % a následně na 30 %. Znechucený a unavený z neustálého dohadování jsem nakonec souhlasil. Bylo mi slíbeno, že peníze budu mít na účtu do 14 dnů.

A výsledek? Uplynuly tři týdny, peníze nikde, firma nekomunikuje. Na e-maily nereagují, telefony nezvedají.

Shrnutí naší zkušenosti s Expedo:

Zaplatíte si za službu, kterou nedostanete.

Dodají vám poškozené zboží.

Dopravci jsou neochotní a drzí.

Reklamační proces je peklo plné výmluv a směšných nabídek.

I když na něco přistoupíte, své sliby nedodrží.

Tato firma si absolutně neváží svých zákazníků. Jejich jednání je za hranou slušnosti i obchodních praktik. Důrazně doporučuji – NIC ZDE NENAKUPUJTE! Ušetříte si spoustu peněz, času a nervů.


Požadované řešení

Dodat funkční díl, vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2025 13:13, před 2 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud společnost nabídla slevu z kupní ceny 30 %, jedná se o fakticky uznanou reklamaci. Jestliže společnost přislíbila peníze vrátit do 14 dnů, měl aby tak učinit. V opačném případě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Příčná 1892/4, Praha, 11000. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 13:13, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.