Společnost


NET arena s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 4)

#83464Nejasnosti kolem výpovědi smlouvy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2025, před měsícem

Pavel Obšil

Znění stížnosti

Před změnou bydliště v roce 2022 jsem se pokoušel neúspěšně kontaktovat (e-mail, telefon) dle webových stránek a pokynů ve smlouvě zástupce společnosti za účelem ověření správného postupu při výpovědi smlouvy (poskytování Internet připojení). Bohužel, telefon nikdo nezvedá, e-mail zůstává bez odezvy. Přes technika, který zabezpečoval provoz zařízení se mi podařilo sehnat telefon na p. Martina Trnku, který mě ubezpečil, že pokud jsem podal výpověď, nemusím reagovat na měsíční výzvy k zaplacení.
Píše se rok 2025 a měsíční výpisy se žádostí o uhrazení jsou mi prostřednictvím e-mailu pořád doručovány. Mám obavy, že ze strany společnosti NET arena s.r.o. se jedná o podvodné chování a může dojít k vymáhání měsíčních splátek, i když prokazatelně tuto službu 3 roky nevyužívám a na adrese, ke které se váže služba, již 3 roky nebydlím.


Produkt

Poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací


Požadované řešení

Kontaktování zástupce společnosti NET arena s.r.o., vyžádání potvrzení o výpovědi smlouvy k datu 31. prosince 2022, ukončení zasílání výzev k zaplacení měsíčního poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2025 09:46, před měsícem

Podle § 1810 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je podnikatel povinen sdělit spotřebiteli platné kontaktní údaje.

Pokud podnikatele nelze kontaktovat přes email ani skrze telefon, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě nejlépe doporučený dopis na adresu sídla společnosti.

Pokud spotřebitel smlouvu prokazatelně vypověděl, závazek končí uplynutím výpovědní doby a po uplynutí této doby již není povinen nic platit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:10, před 10 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.