Společnost


Seznam.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 34)

#83473Zablokování účtu pro komentáře ke článku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2025, před měsícem

Tomáš Pogatz

Znění stížnosti

Vážení,

obracím se na Vás ohledně zablokování mého účtu pro komentování příspěvků na Seznam.cz.

Domnívám se, že k blokaci došlo neprávem. Ve svých komentářích jsem nepsal nic závadného, pouze jsem vyjádřil svůj osobní názor a pocity k probíranému tématu. Mým cílem nebylo nikoho urazit, šířit nenávist ani porušovat pravidla diskuse.

Rád bych zdůraznil, že považuji svobodu projevu a možnost slušně vyjádřit vlastní názor za důležitou součást otevřené diskuse. Proto Vás žádám o přezkoumání mého případu a případné obnovení mého účtu pro komentování.

Prosím také o sdělení konkrétního důvodu blokace, abych se mohl v budoucnu případným nedorozuměním vyhnout.

Děkuji za Vaši odpověď.

S pozdravem


Požadované řešení

Opětovné povolení účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2025 08:36, před měsícem

Ve smluvních podmínkách společnosti je uvedeno, že "provozovatel si vyhrazuje právo odstranit příspěvky (a to jejich veškeré verze) uživatele a/nebo zamezit dočasně nebo trvale uživateli přístup na službu (včetně vkládání příspěvku na profil uživatele), pokud příspěvky (verze příspěvků), zprávy a/nebo aktivity uživatele v rámci služby nejsou v souladu s těmito podmínkami, pravidly, právním řádem České republiky, narušují dobré mravy a/nebo veřejný pořádek, a to i bez předchozí výzvy k nápravě a bez náhrady. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že pokud jakákoli verze příspěvku není v souladu s bodem 3.6 těchto podmínek, provozovatel si vyhrazuje právo odstranit v takovém případě všechny verze příspěvku (tj. i takové, které jsou v souladu s bodem 3.6 těchto podmínek) a/nebo zamezit dočasně nebo trvale uživateli přístup na službu."

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.

Uživatel se může na provozovatele obrátit prostřednictvím kontaktního odkazu umístěného pod příslušnou diskusí nebo prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy diskuze@firma.seznam.cz, popř. tel: https://o.seznam.cz/kontakty/.

Společnost Seznam.cz, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými uživateli. Dotazy uživatelů služeb společnosti Seznam.cz zodpoví operátoři technické podpory. Ti taktéž pomohou při řešení různých událostí ve spojení se službami společnosti. Kontakty viz: http://onas.seznam.cz/cz/kontaktujte-nas/technicka-podpora/.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.