| Počet nahlášených stížností: | 83 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 1 |
0%
100%
Dobrý den, přepsal jsem text dotazu do jednoho souboru. Přikládám fakturu a doprovodný text. Omlouvám se, jsem trochu rozrušen a zároveň ledově klidný. Snažil jsem se o popis jednoho problému, ale nejde to. Ničí mi reálně život 2 roky a ještě sem jim za to zaplatil přes 500 000Kč. O co prosím - pomozte mi, naveďte mě, mluvte se mnou pár minut o tom problému a ukažte mi jaké mam možnosti, většinu sil k tomu jsem ztratil, reálně se jich trochu bojim, i když jsem jinak zdravej, 43 let starej muž, co celej život pracuje... Nejde mi o to vysoudit zpět pár tisícikorun - nechci ale pracovat na zloděje. Jde mi o princip a podle mě držím v ruce fakturu, která je jasně považovatelná za zlodějinu.
Mé telefoní číslo je *** V ČEZ to ví asi 100 lidí, nemá cenu si hrát na soukromí z mé strany nebo na nějaký GDPR:)))))pardon za sarkasmus, není absolutně mířený na vás:) Hezky den! LT
konzultace
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Ke zvýšení ceny energie:
Podle § 11a odst. 4 energetického zákona, je možné obchodní podmínky a tím cenu energie jednostranně měnit, pokud o tom společnost spotřebitele informuje nejméně 30 dní před plánovanou změnou a pokud ve smlouvě není sjednána fixní cena. Pokud spotřebitel s navýšením nesouhlasí, má následně právo smlouvu bez sankce vypovědět, a to kdykoli do 10. dne před dnem účinnosti této změny.
K revizi fotovoltaiky:
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.
Pokud nebyla předem ujednaná cena za servis, použije se cena obvyklá. Revizní technik bude muset prokázat, jaké práce udělal a kolik za ně účtoval. V případě nespokojenosti se službou je možné se obrátit na jeho nadřízené.
Jestliže spotřebitel není spokojem se službami společnosti ČEZ je možné přejít k jinému dodavateli energie.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit také na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.