Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:159
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 57 stížnostech.

#8349Oprava v prodloužené zaplacené záruce PZ-PO22109008

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2015, před 4 lety

Karel Ptašek

Znění stížnosti

jedná se o led tv 49cm,LG 19LV2500,zřeteně vadný dálkový ovládač/středový mikrospínač atd./


Produkt

termín opravy 1.měsíc !!! anavíc vám neprodlouží záruku.

okay.cz/reklamace č.1022/15110015 ze dne 03.11.2015 není řádně vedena na www.
okay s.r.o.kšírová25961900 Brno
www.okay.cz/reklamace-servis


Požadované řešení

Všude jinde reklamace v záruce do 1000kč vyřizují ihned!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2015 10:58, před 4 lety

Podle občanského zákoníku může prodejce poskytnout spotřebiteli prodlouženou záruku za jakost, která přesahuje rozsah záruky stanovené v zákoně. Prodejce však v takovém případě musí určit podmínky a rozsah prodloužení záruky. Pokud se prodejce omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby, v takovém případě lze dovodit, že je nezbytné po celou dobu prodloužené záruky aplikovat zákonnou úpravu platnou během základní zákonné záruky.

Zákon však připouští, aby prodejce pro rozšířenou záruku stanovil podmínky odlišné od zákonné úpravy, a to i zužujícím (restriktivním) způsobem oproti zákonu (například delší dobu pro vyřízení reklamace než-li je 30 dnů dle zákona). Záleží v tomto konkrétním případě na tom, zda v době nákupu výrobku byl prodejcem stanoven zužující rozsah poskytnuté prodloužené záruky, a to prokazatelným způsobem, například v záručním listě, záručním prohlášení či jiném písemném dokumentu.

Pokud se tedy prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2015 18:26, před 4 lety

Vážený pane Ptašku,

dovoluji si na tomto místě reagovat na Váš uveřejněný podnět týkající se reklamace v prodloužené záruce.

Situaci jsme pečlivě prověřili ve spolupráci se specialisty z našeho reklamačního oddělení. Svou reklamaci jste uplatnil dne 3. 11. 2015 na zboží zakoupené 11. 9. 2011. Reklamace tedy probíhala v rámci prodloužené záruky OKAY.
Bohužel, pro prodlouženou záruku neplatí zákonný termín pro vyřízení do 30 dnů a ani záruku neprodlužuje. Tyto informace jsou uvedeny v podmínkách prodloužené záruky, které jste podepsal při jejím sjednávání.
Dle aktuálních informací však byla reklamace řádně ukončena 19. 11. 2015 a Vy jste si následující den vyzvedl nový dálkový ovladač.

Pevně věřím, že tímto způsobem jsme vyřídili celou záležitost k Vaší spokojenosti a Vy zůstanete i přes nastalé nepříjemnosti nadále naším zákazníkem.
Budeme rádi, pokud svou spokojenost vyjádříte prostřednictvím hodnocení na tomto portále.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 10:25, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2016 09:19, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.