Společnost


ATS Praha s.r.o.

Počet nahlášených stížností:122
Z toho za letošní rok:64
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

4.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 122)

#83494Neoprávněně naúčtované SMS

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2025, před měsícem

Ivo Žítek

Znění stížnosti

V posledním vyúčtování za měsíc září 2025 mi byly neoprávněně naúčtovány 5 x SMS á 99,-Kč ( celkem 495,- Kč). Nikdy jsem s firmou ATS Praha nekomunikoval, neobjednával . Po stížnosti u mého operátora Vodafone mi bylo sděleno, že o těchto podvodech vědí, ale nemají možnost jakkoli tyto praktiky řešit, Odkázali mne na uvedené tel. číslo firmy ATS Praha , která je příjemce zmíněné naúčtované částky. Tuto firmu jsem kontaktoval telefonicky i emailem a zde mi opakovaně sdělili, že tato objednávka proběhla a tudíž je zpoplatněna.
Dle výpisu tel. hovorů jsem v minulosti neměl nikdy s touto firmou žádný kontakt. Nevím ani jaké služby nabízejí.


Produkt

Nevím o jakou službu se jedná.


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně účtované částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2025 11:59, před měsícem

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.

Další kontakty na společnost ATS Praha s.r.o.:
- sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 10000 Praha
- e-mail: info@atspraha.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Zrušení předplatného je možné formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Více informací o tzv. prémiových SMS se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:16, před 14 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.