Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 106)

#83498Odjel dřív než měl

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2025, před měsícem

Kateryna Boryk

Znění stížnosti

6.10.25 v 8:19 odjel řidič autobusu linky 606 ze zastávky Kladno- energie o jednu minutu dřív než měl, dle jízdního řádu. Byla jsem již u zastávky na konci autobusu.
Tady v Kladno je klasika, že řidič i když vidí, tak dveře neotevře a odjede.
Doufám, že se to dostane k vedení a řidič bude napomenut a ponese nějakou zodpovědnost. Děkuji.


Produkt

MHD Kladno linka 606


Požadované řešení

Nejefektivnější je když ponese úbytek z výplaty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2025 12:13, před měsícem

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:17, před 9 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.