Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

28.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (17 z 59)

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Uvedená procenta vychází z 5 hodnocení od spotřebitelů help

#83504Zrušení akce bez oznámení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2025, před měsícem

Katherine Špačková

Znění stížnosti

V sobotu 4.10. 2025 jsme se chystali na akci We love 90's, která se měla konat v Pardubicích v Ideon. Když jsme dorazili na místo, společně s další hromadou lidí jsme se nemile dozvěděli, že akce byla přeložena na jiný termín. Nikdo nás o této změně neinformoval a zbytečně jsme tedy jeli do Pardubic. Termín, na kdy je akce přeložena, též není známa. Lístky opravdu nebyly levné, měli jsme zaplacenou VIP sekci.


Požadované řešení

Co nejbližší možné upřesnění nového termínu nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2025 12:56, před měsícem

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud společnost o přeložení/zrušení akce věděla již s předstihem, pak měla spotřebitele informovat dříve. V opačném případě by bylo možné žádat vynaložené náklady na cestu v rámci náhrady škody.

Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován pořadateli akce. V tomto případě si nejsme jistí, kdo je pořadatelem akce, ale tato informace by měla být uvedena na vstupenkách.

V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:20, před 23 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.