Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:435
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

9.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (43 z 435)

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Uvedená procenta vychází z 4 hodnocení od spotřebitelů help

#83510Nevrácení peněz za reklamované zboží.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2025, před měsícem

Věra Salačová

Znění stížnosti

Dne 24.9.25 jsem reklamovala aku pilu (***),dne 26.9.25 jsem dostala od vás zprávu, že reklamace byla kladně vyřízena a peníze poukázány na můj účet.
Do dnešního dne tj.6.10.25 jsem peníze neobdržela.Žádám o sjednání nápravy.


Požadované řešení

vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2025 13:02, před měsícem

Z popisu spotřebitele vyplývá, že se s podnikatelem v rámci reklamace dohodli na odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká povinnost vrátit zakoupenou věc a nárok na vrácení zaplacené částky. Podnikatel by měl peněžní prostředky vrátit bez zbytečného odkladu.

Pokud podnikatel částku nevrátí a dále ji zadržuje bez právního důvodu, pak by se jednalo o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:23, před 6 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.