| Počet nahlášených stížností: | 27 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 5 |
Chtěla bych podat stížnost na autobus,který má z Hrabství odjíždět v čase 5:48,již v pátek 3.10. přijel řidič o 32 minut později se slovy,že kolegovi se porouchal autobus a musí jet on,jestli bych ho nemohla navigovat,protože jel tuto trasu poprvé,to jsem chápala,ale dnes v pondělí 7.10. opět autobus nepřijel,po hovoru na informační linku jsem se dozvěděla,že opět nějaký problém s autobusem,poté naskočilo 60 minut zpoždění a to je pro nás jako pro studenty,kteří potřebuji stíhat přestupy dost velká komplikace. Prosím o vyřešení této situace.
262 směr Bílovec
odstranění těchto komplikací
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.