Společnost


TRAVEL & MOVING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#83531Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2025, před měsícem

Jan Havlice

Znění stížnosti

Firma stěhovala můj byt včetně televizoru, který se po vybalení jevil nepoškozený. Po týdnu, kdy mi do bytu byl zaveden internet, jsem televizi zapnul a zjistil vnitřní poškození obrazovky s evidentně promáčknutým místem. O zjištění jsem firmu neprodleně informoval včetně fotky. Následně se nedělo nic, asi po měsíci jsem je znovu kontaktoval a oznámili mi, že televize poškozená není. Vyměnili jsme si několik e-mailů a vždy moji reklamaci zamítli, přestože jsem vše doložil důkazy. Požádal jsem ČOI o mimosoudní řešení sporu, ale i ČOI tato firma odbyla a inspekci nezbylo, než mě informovat, že k mimosoudnímu řešení nedojde.


Produkt

televizor značky Samsung


Požadované řešení

Žádám o finanční kompenzaci v ceně televizoru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 15:27, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Vztah mezi spotřebitelem a společností se řídí především uzavřenou smlouvou (resp. obchodními podmínkami společnosti). Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí následující: Zákazník je povinen zkontrolovat stěhované předměty a břemena při převzetí při dokončení zakázky, jakož i prostory, ve kterých stehování probíhalo. V případě, že zákazník zjistí poškození vzniklé při stěhování zaviněním dodavatele, sepíše s pracovníkem dodavatele Reklamační protokol.

Reklamaci by tedy spotřebitel měl uplatnit nejlépe při dokončení zakázky. Ovšem na základě ustanovení § 2944 občanského zákoníku, podle něhož každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, odpovídá za její poškození, ztrátu nebo zničení, pokud neprokáže, že by ke škodě došlo i jinak, má spotřebitel možnost požadovat náhradu škody za rozbitý televizor, k jehož poškození došlo při stěhování zajišťovaném stěhovací společností.

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

V krajním případě je možné obrátit se na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.