Společnost


LIFEsport, s.r.o

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

20 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 5)

#83533Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2025, před měsícem

Lenka Tutschova

Znění stížnosti

Po nákupu zboží veslovací trenažér TOORX ROWER ACTIVE PRO bylo potvrzeno přijetí objednávky č. ***
Obratem bylo z účtu uhrazeno celkem s DPH: 9 990 Kč, dne 2. 9. 2025. Na telefonní čísla uvedená jako kontakty jsem telefonovala několikrát, do showroomu Kettleru v Praze také. Volání přechází na automat. Spojení není nikdy realizováno. Po potvrzovacím mailu o koupi už ze strany prodejce nedošlo k žádné další komunikaci. Žádám vysvětlení a dodání zboží. Děkuji L. Tutschová


Produkt

Kód Název Cena/ks vč. DPH DPH Množství Celkem s DPH ROWER-ACTIVE-PRO TOORX ROWER ACTIVE PRO 9 990 Kč 21% 1 9 990 Kč Doprava PPL - Online platba kartou 0 Kč 0% 1 0 Kč Celkem bez DPH: 8 256 Kč Celkem s DPH: 9 990 Kč


Požadované řešení

Vzhledem k časové prodlevě a nekomunikaci ze strany dodavatele požaduji okamžité dodání objednaného a zaplaceného zboží nebo vrácení uhrazené částky zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2025 15:11, před měsícem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 09:50, před 23 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.