| Počet nahlášených stížností: | 59 |
| Z toho za letošní rok: | 3 |
| Stále v řešení: | 2 |
20%
80%
Dobrý deň,
Žiadam o kompenzáciu zakupených vstupeniek na hokejový zápas Trenčín -Bratislava na dna 03.10.2025.
Prosím, pozorne si prečítajte historiu v priložených súboroch....
Dna 29.09.2025 som zaplatil 4 ks vstupeniek v hodnote á 10 € = 40 €. + 0,80 poplatok
Kedže mi neprišli žiadne vstupenky na e-mail, a platobná transakcia bola zrealizovaná- tak som priamo napísal na Váš mail – vid posledná (piata) príloha tohto mailu.
Následne mi prišli 4 ks vstupeniek...., ale !!!! na 06.12.2024 !!!!!!!
Trochu aj moja chyba, priznávam , ja som si vstupenky neskontroloval . teda len som pozrel na vstupenku, a len som prečítal Trenčín versus slovan a čas zápasu. To bolo všetko. Ani ma nenapadlo kontrolovať dátum , a neskor, ked nás nevpustili na štadion kvoli neplatným vstupenkám (mimochodom až SBS-ka pri turniketoch si všimla minuloročný dátum – kedže sme niekolkokrát neúspešne skenovali vstupenky), som všimol, že vstupenky sú na sedenie – kupoval som na státie.
Veril som systému a predajcovi.
po neuspešnej komunikácie cez info mail, Vam preposielam tuto stažnosť, pretože ten, ktorý mi mailovo odpovedal bol velmi tvrdohlavý a stále si mlel svoje a nepriznal chybu v systéme, napriek tomu, že som už v prvotnom maily pri žiadaný zaslania vstupeniek, zasla i doklad o zaplateny, kde je evidentne vidiet dátum platenia, i dátum zapasu
Dakujem za kladné vybavenie...
vstupenky na hokej.zápas
refundácia zaplatených penazí
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Služba VašeStížnosti.cz funguje v českém jazyce a specializuje se na české spotřebitelské právo. Slovenské právo ovšem bude díky implementaci evropských směrnic obdobné.
Vadné zboží (v tomto případě se špatným datem) lze reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání zboží v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.