Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 51)

#83537Pokuta za "kouření v autě"

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2025, před měsícem

Jiří Kratochvíl

Znění stížnosti

Dobrý den,
13.9. jsem si v rámci carsharingu pronajal auto na 12h a 300km.
Pospíchal jsem, tak jsem ignoroval fakt, že auto bylo po nehodě (olepené že o tom Bolt ví) a že v kufru chybí rezerva, každopádně jsem spěchal.
Jízda v pořádku, vše v pořádku až 30.9. kdy mi přišla od Boltu zpráva, že mi účtují pokutu 2000,- za kouření v autě spolu s velmi zvláštními grafy.
Načež podpoře se to nechce řešit a já jsme si na 100% jistý, že jsem ani já, ani další cestující nekouřili.
Podpora tvrdí, že přístroj na kontrolu nemusí kalibrovat a já si myslím, že tento není v pořádku.
Pro jistotu jsem si zablokoval odchozí platby k Boltu, ale jsem připraven se s nimi i soudit.


Produkt

Bolt Drive


Požadované řešení

Stažení pokuty, omluva za chování podpory.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2025 10:33, před měsícem

V případě, že spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, je možné ho reklamovat. Podnikatel pak bude muset prokázat, že spotřebitel ve voze opravdu kouřil a to nikoli pouhým tvrzením, ale nejlépe znaleckým nebo odborným posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR msp.gov.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 14:23, před 8 hodinami

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.