Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Od uzavření smlouvy mi od společnosti chodí pouze automatické nebo generické e-maily o tom, že „případ byl předán právníkovi“ nebo že „zahájí soudní řízení“, nebo že "požadují další speciální plnou moc".
Přestože jsem žádala o doložení konkrétních informací – například:
čísla jednacího / spisové značky,
kopie žaloby či potvrzení o jejím podání k soudu,
kontakt na právního zástupce –
dosud mi nebyly poskytnuty žádné hmatatelné důkazy, že je věc skutečně u soudu nebo že se na mém případu reálně pracuje. Nejdříve jsem obdržela fakturu, pro porušení podmínek. Když jsem chtěla konkrétně napsat, který bod jsem porušila. Napsali, že tedy pokračují v řešení.
Poslední komunikace, kterou jsem od společnosti obdržela (v příloze přikládám snímek obrazovky), je opět pouze obecný e-mail bez jakýchkoli konkrétních údajů. Na moji poslední výzvu ohledně hmatatelných důkazů z 23. 9. 2025 jsem nedostala žádnou odpověď.
Kompenzace za zpožděny let
Ukončit smlouvu a zrušení poskytnuté plné moci pro neplnění podmínek ze strany zpožděno bez finančního postihu pro moji osobu.
|
Tweet |
Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.
Při uzavírání smluv distančním způsobem sdělí podnikatel dle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. b) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, údaje o své totožnosti. Jestliže tak neučiní, mohl by se dopustit přestupku.
Spotřebitel by měl být společností řádně poučen o trvání závazku, podmínkách poskytování informací, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si před uzavřením smlouvy zjistili podstatné informace (např. kdo je provozovatelem webových stránek) a rovněž stránky ověřili, např. prostřednictvím recenzních portálů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.