Společnost


Infinite Styles Services Co., Ltd

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 17)

#83574Neustálé ohlašování emailem balíčku, který mi nepatří a se kterým nemám nic společného..

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2025, před měsícem

Marie Světničková

Znění stížnosti

Stále - opakovaně - mi na můj email přichází upozornění o doručování balíčku, ať už přes PPL nebo Balíkovnu, balíček mi však nepatří. S adresátkou mám asi společné příjmení, ne však bydliště - ona je z Ch., já z H. U adresáta není možné najít kontakt, kam bych chybný email nahlásila.
Zdravím, Marie Světničková,***


Požadované řešení

Kontaktovat skutečného adresáta přes mobil a opravit email k zasílání upozornění a dalších zpráv ohledně doručování balíčku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2025 13:04, před měsícem

Pokud spotřebitel dostává emaily určené jiné osobě, dochází s největší pravděpodobností k neoprávněnému zpracování osobních údajů, což není v souladu s GDPR. To může být způsobeno například chybou při zadávání e-mailu ze strany adresátky nebo nesprávným propojením údajů v systému dopravce.

Spotřebiteli doporučujeme nahlásit chybu přímo daným společnostem (PPL nebo Česká pošta/Balíkovna), přes jejich formulář či e-mailové adresy pro zákaznickou podporu.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://uoou.gov.cz/kontakt/podatelna-a-elektronicka-podatelna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.