| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 1 |
Zaplatili jsme 599 Kč za pizzu. Pizza nedorazila. Po dvou hodinách jsme byli dotázáni, zda chceme objednávku zrušit.
pizza
Vrátit peníze.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost ve svých obchodních podmínkách bodu III. uvádí následující:
Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky společně se souhrnem objednávky je zasíláno prodávajícím na e-mailovou adresu kupujícího.
Pokud tedy spotřebiteli byl doručen e-mail potvrzující objednávku, kupní smlouva byla řádně uzavřena.
Také si společnost vyhrazuje právo pozměnit objednávku (bod III. 6.), v takovém případě by ale spotřebitel musel být rovněž o této změně informován e-mailem a tuto pozměněnou objednávku by musel přijmout.
Pokud nebyla objednávka vůbec doručena a spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.