Společnost


Herbalio s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#83584Vrácení peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2025, před 2 měsíci

Milan Fruhauf

Znění stížnosti

Dobrý den.Objednal jsem si zboží,ale zjistil jse že mě nevyhovuje tak jsem ho chtěl vrátit.Poslal jsem zboží na adresu kterou mě poslali na můj mail. Zboží v pořádku došlo 8 9.2025. A od doby se pořád vymlouvají. Takže teď nemám ani zboží ani peníze.


Produkt

Ctěl bych vám poslat veškerou konverzaci kterou jsme spolu vedli přes mail ale nezná váš mail


Požadované řešení

Vrácení peněz,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2025 13:31, před měsícem

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí následující:
Pokud nebudete s naším zbožím spokojeni, garantujeme Vám vrácení peněz za nespotřebované tablety, a to až do 1 měsíce od převzetí zboží.

Na základě informací od spotřebitele nevíme, kdy zboží obdržel, avšak pokud by se jednalo o vrácení do jednoho měsíce, měla by společnost část kupní ceny vrátit. Vrácená částka při uplatnění garance vrácení peněz může být na základě obchodních podmínek společnosti ponížena.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 13:53, před 22 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2025 10:26, před 3 dny

Společnost nás informovala, že spotřebiteli vystavila dobropis a peníze mu vrátila na účet.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.