| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.Objednal jsem si zboží,ale zjistil jse že mě nevyhovuje tak jsem ho chtěl vrátit.Poslal jsem zboží na adresu kterou mě poslali na můj mail. Zboží v pořádku došlo 8 9.2025. A od doby se pořád vymlouvají. Takže teď nemám ani zboží ani peníze.
Ctěl bych vám poslat veškerou konverzaci kterou jsme spolu vedli přes mail ale nezná váš mail
Vrácení peněz,
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí následující:
Pokud nebudete s naším zbožím spokojeni, garantujeme Vám vrácení peněz za nespotřebované tablety, a to až do 1 měsíce od převzetí zboží.
Na základě informací od spotřebitele nevíme, kdy zboží obdržel, avšak pokud by se jednalo o vrácení do jednoho měsíce, měla by společnost část kupní ceny vrátit. Vrácená částka při uplatnění garance vrácení peněz může být na základě obchodních podmínek společnosti ponížena.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost nás informovala, že spotřebiteli vystavila dobropis a peníze mu vrátila na účet.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.