Společnost


INFINITY options s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#83585Podvodný prodejce pneu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2025, před měsícem

Andranik Sargsjan

Znění stížnosti

18.9.2025 (čtvrtek) - jsem hledal sady pneu pro moje 2 auta. Přes Heureku jsem našel online prodejce infinityeshop.cz. Měl nejlepší cenu pneu+doprava. Ověřil jsem si, že mají sídlo v čechách, mají české bankovní konto, reference na heurece byly bezvadné. Objednal jsem s poznámkou, zda mi zboží dodají a kdy, případně, že si dojedu proto osobně - měli odběr kousek západně od Prahy.
Tentýž den mi napsal nějaký K. S. z emailu obchodu (bez náznaku slovenštiny, plná čeština), že pneu mají skladem a pokud jim platba dojde dnes, tak v pondelí budu mít kola.
Zaplatil jsem, platbu jsem potvrdil na jejich email. A přišla mi odpověď od K. S., že platbu přijali a v pondělí mám kola.

22.9. (pondělí) mi kola ani v 16:00 nepřijeli, neměl jsem echo od žádného dopravce.
webová stránka infinityeshop.cz byla mimo provoz
schránka emailu info@infinityeshop.cz nepřijímala zprávy
kontaktní telefon byl aktivní jen do 16:00.

23.9. (úterý) jsem ráno narychlo hledal cesty, jak je zkontaktovat, abysme věděli, či doma být nebo nebýt pro to doručení. Narychlo jsem dal do vyhledávače, kliknul na první odkaz a zavolal na číslo. Tam mi pán oznámil, že už včera mu volalo 10 lidí a že se jedná o omyl, on má firmu infinity-shop.cz a tak stejně se jmenuje jeho web i SRO. Že se jedná o podvodníky, které již nějakou dobu monitoruje a že žádal heureku, aby jasně identifikovala majitele eshopu, aby nedocházelo k záměně s jeho obchodem - přičemž infinityeshop.cz (podvodník) vlastní SRO s názvem INFINITY options s.r.o.
Našel jsem si obchodní rejstřík, tam nějakého jejich jednatele Ivan David a Petr Stošek. Našel jsem také jejich datovou schránku, tam jsem napsal, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz a to pro hrubé porušení obchodní smluvy (nedodali zboží). Odpověď nedošla.

Podali jsem trestní oznámení. Polisté nás informovali, že kdokoliv uvedené stejné jméno eshopu, IČO, číslo bankovního konta kam zaplatil - tak tyto oznamovatele jejich síť propojí. A čím větší bude škoda o to větší zájem pátrat a dopátrat se i na mezinárovní úrovni bude.
Vyzývám všechny poškozené, aby se obrátili i s jednoduchým oznámení na jakoukoliv policejní stanici (stačí znát datum, honodtu škody a název eshopu, bankovní účet).

Kontaktoval jsem Heureku se žádostí o vložení přípsěvku. Zamítli to, jelikož již vyřadili obchod ze svého seznamu. Ptal jsem se, proč neuvádějí přímo SRO, ale jen vztahují reference obchodů na jejich weby - prostě to tak mají!. Seznámil jsem je s tím, že propisují, ponechávají, staré reference i přestože web změnil majitele, což je právě tento případ - prostě to tak mají!

Chtěl bych znát názor portálu Vašestížnosti.cz - Když je zakladatel (společník i jednatel) slovák, založí si SRO v čechách, peníze dostane na české číslo. Je české právo vymahatelné na slovenském občanovi v běžné praxi?

Krom toho, že jsem neměl platit pneu dříve, než mi dorazí domů, tj. klidně nevěřit nikomu a radši s tou nedůvěrou přeplatit za každé pneu cca 150ks, tj. +1.200 Kč na nákup (tj. + 5% navíc)?

Děkuji, že jsem se na Vás mohl obrátit.


Produkt

viz. přílohy


Požadované řešení

Najít Jednatele a Společníka a získat od nich konstruktivní reakci.

Podat odpověď na ty moje dva dotazy.

ROzšířit povědomí o tomto podvodníkovi, aby kdokoliv byl podveden, aby věděl, že by to měl nahlásit PČR ať je škoda jakákoliv. Také možné někdo zná toho jednatele a společníka a když se ztratí jejich inkognito, ztratí se jejich kuráž krást.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2025 14:40, před 30 dny

Pokud je společnost se sídlem v České republice a její činnost (např. provoz e-shopu) je zaměřena na české spotřebitele, vztahuje se na ni česká právní úprava, a to bez ohledu na státní příslušnost jejího zakladatele, společníka či jednatele.

V takovém případě je tedy české právo plně vymahatelné, neboť společnost podléhá právnímu řádu České republiky. Taková společnost by měla být zapsána v českém obchodním rejstříku a vykonávat podnikatelskou činnost na území ČR nebo vůči českým spotřebitelům.

Na základě informací spotřebitele e-shop provozovala společnost INFINITY options s.r.o., který se nám ovšem nepovedlo dohledat. Nevíme tedy s jakými podmínkami spotřebitel smlouvu uzavřel, avšak vůči této společnosti může spotřebitel svá práva vymáhat.

Co se týče nedodaného zboží:
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupení od smlouvy je jednostranným právním jednáním, postačí tedy takové odstoupení podnikateli doručit. V tomto případě je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Adresovaný: Korunní 1208/74, Vinohrady, 101 00 Praha 10. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Pokud prodávající na odstoupení od smlouvy nereaguje a kupní cenu spotřebiteli nevrátí, zadržuje tím peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu. V takovém případě se jedná o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době je po odstoupení, je také možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.